Öyle bir geçer zamanki 11.bölüm fragman izle, öyle bir geçer zamanki 11.bölüm izle, öyle bir geçer zamanki 11.bölüm tek link izle, öyle bir geçer zamanki 12. bölüm izle, öyle bir geçer zamanki 12.bölüm fragman izle

Öyle bir geçer zamanki 10.bölüm fragman izle, öyle bir geçer zamanki 10.bölüm tek link izle, öyle bir geçer zamanki izle

Popüler Yayınlar

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.
30 Ekim 2010 Cumartesi
Öyle Bir Geçer Zaman ki'nin en sevimli oyuncusu Osman yani Emir Berke Zincidi ile yapılan röportaj...
http://i787.photobucket.com/albums/yy151/bakimli/62583_157891377567803_157788377578103_390128_1913194_n.jpg?t=1288440772
Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisinde Osman karakterini canlandıran Emir Berke Zincidiyi yakından tanımak istermisiniz..Emir Berke Zincidi ile çok özel röportaj
Dizide canlandırdığı Osman karakteri ile izleyiciyi gözyaşlarına boğan Emir Berke Zincidi, başarısını mimiklerine bağlıyor. Oyunculuğu ile herkesten tam not alan minik starın hayalindeki meslek ise başka… Emir büyüdüğünde oyuncu değil, köpekbalığı bakıcısı olmak istiyor
Dizinin en küçük çocuğu Osman. Zaten bütün olaylar da onun bakış açısıyla anlatılıyor. Henüz 5 yaşında ama aile içi şiddete en çok o maruz kalıyor. Emir Berke Zincidi, muhteşem oyunculuk performansıyla izleyiciyi adeta ekrana hapsediyor. Herkes onu konuşuyor ve bir kere öpmek için can atıyor. Ben de aynı arzuyla setten içeri girdim. Karşımda tüm sevimliliğiyle duruyordu Emir Berke. “Hoş geldiniz” diyerek elimi tuttu ve “Size anlatacaklarım var” dedi.
Sette bir pedagog ve iki oyuncu koçuyla çalışan Emir Berke’yle başladık koyu bir muhabbete…
*Bana ne anlatmak istiyorsun?
Ben hayatta balıkları her şeyden çok seviyorum. Herkesin de balıkları sevmesini istiyorum. Bunu yazar mısınız?
*Yazarım… Peki, şimdi oyunculuk yapıyorsun. Büyüyünce de oyuncu mu olacaksın?
Hayır, ben büyüyünce köpekbalığı bakıcısı olacağım. Onlarla oynayacağım.
* Bu diziye nasıl girdin?
Ben zaten reklamlarda oynadım. (Burada sözü annesi alıyor) Emir Berke’nin babası manken. Oğlumuzu iki yaşında bir ajansa yazdırdık ve pek çok reklam filminde rol aldı. Bugüne kadar da gittiğimiz her deneme çekiminde yönetmen görüşmesine kaldık. Oğlumuzun yeteneğinin farkındayız. (Emir Berke annesinin sözünü kesiyor) Ben 200 kişi arasından bu diziye seçildim. Annemle ezber yaptık. Ben de çekime ezberimi çok iyi yaparak geldiğim için kazandım. Mimiklerimi iyi kullanıyorum.
* Sette en çok kiminle anlaşıyorsun?
Aras ağabeyimi çok seviyorum, onunla maç da yapıyoruz. Erkan ağabeyle de oyun oynuyorum.
* Sokakta insanlar seni görünce ne yapıyorlar?
Yanıma gelip öpmek istiyorlar. Fotoğraf çektiriyorum. Konuşmak isteyenler de oluyor. Sorularına cevap veriyorum. Balıkları anlatıyorum.
* Osman ve Emir Berke’yi birbirine karıştırıyor musun?
Anlamadım! (Burada sözü pedagogu alıyor) Emir Berke çok yetenekli ve sosyal bir çocuk. Onunla sette özel olarak ilgileniyoruz. Hem çekilen sahnelerden hem de ilgiden dolayı psikolojisi bozulmasın diye sürekli konuşuyoruz. Şu ana kadar hiçbir farklılık yaşamadık. O dizide oyun oynadığının çok farkında. Sette Emir Berke, ekranda Osman. Akıllı bir çocuk ilgi de onu şımartmadı

0 yorum: